Ahad, 20 Februari 2011

KEK HARI JADI 30 TAHUN PARIS HILTON DICURI





Cukup menarik. Semua orang tahu bahawa Paris Hilton telah menyambut Hari Lahir yang ke 30 dan telah mengadakan sambutan hari Jadi beliau di sebuah Hotel. Tapi tahu tak ada sesuatu telah terjadi kepada Kek Hari Jadi Paris Hilton yang bernilai kira-kira USD2,000 lebih kurang RM6,000 lebih. Kek beliau telah dicuri tanpa disedari. Tindakan yang berani kerana sayangkan kek Hari Jadi ini terbuang, eloklah dibawa balik.


Kisah Kek Paris Hilton yang telah dicuri oleh sorang pemuzik yang hanya dikenali sebagai PAZ didalam FACEBOOK telah menarik perhatian ramai orang . Alasan kenapa beliau mencuri kek tersebut adalah kerana beliau mendapat tahu kek tersebut akan dibuang kalau tidak dihidangkan disebabkan jemputan sibuk berparti.Jadi dengan rasa tidak bersalah, beliau telah berjaya membawa keluar kek ini dengan melepasi sekuriti dan memasukkan kek ini ke dalam kereta Nissan beliau.

2 ulasan:

  1. pejadah la nk buang .membazir betul .slmt org tu cekau .HAHA .

    BalasPadam
  2. Xzryx - Tuhlah pasal..membazir betul. Yang amik pun tak tahu apa nak buat dengan kek..nak makan sorang compom tak larat

    BalasPadam