Selasa, 22 Februari 2011

PENDATANG BARU PUNCA PERPISAHAN SHAHZ JAZLE DAN MARIA FARIDA?





NEELOFA MOHD NOOR pendatang baru dikatakan Punca MARIA FARIDA dan SHAHZ JASZLE berpisah. Biar betul. Semuanya gara-gara pelakon ini berlakon dengan SHAHZ JASZLE dalam filem AZURA 2011 yang telah menjalankan penggambaran di London dan Paris bulan lepas. Menurut beliau MARIA FARIDA asyik menalipon beliau untuk bertanyakan hubungan beliau dengan SHAHSZ JASZLE.


Menurut sumber yang dibaca beliau telah menjelaskan kepada MARIA FARIDA apa yang telah berlaku,namun  masih ada yang tak puas hati. Nampaknya pendatang baru ini dengan pantas telah berhadapan dengan gosip biarpun masih baru lagi sebagai Artis. Nampaknya kalau tidak ditangani dengan betul gosip ni pasti NEELOFA akan berhadapan dengan masalah.

Apa pendapat anda? Artis dengan Gosip tidak dapat dipisahkan. Adakah perkara ini benar atau tidak? Rasanya untuk menjadi artis Gosip liar biarlah dielakkan. Lakonan dan pandai jaga diri perlu diutamakan. Diharap pendatang baru ini dapat menyelesaikan masalah nbeliau dengan pelakon senior beliau ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan