Sabtu, 19 Februari 2011

STACY DAN AKIM KAHWIN | IBU STACY RESTUI





Wahh..terlebihh Sudah. Maklumat dibaca mengatakan Ibu Stacy takde Masalah sekiranya Stacy berkahwin dengan Akim. Ibu beliau berpesan jika ditakdirkan jodoh beliau jatuh di tangan pemuda Melayu dan beragama Islam, ibu beliau sama sekali tidak menolak. dan ibu beliau juga mengingati Stacy agar perlu ingat, terlalu banyak dugaannya apabila seseorang itu berkahwin dengan agama lain.


Kami ucapkan tahniah kepada Akim sekiranya hubungan ini mendapat restu dari keluarga Stacy.  Apa yang diperkatakan oleh ibu Stacy ada kebenarannya dan pesan dari ibu Stacy lagi jika beliau ingin berkahwin hanya setakat untuk bersuka-suka, nasihatnya baik lupakan saja kerana ia bukannya mudah. Lebih-lebih lagi bila ianya melibatkan 2 agama yang berbeza.

Maka terjawablah sudah teka-teki mengenai perhubungan cinta Stacy dan Akim selama ini yang sering menjadi gosip dikalangan peminat-peminat dan juga pihak media hiburan. Apa yang diharapkan agar perhubungan mereka ini berpanjangan hendaknya. Semoga hubungan kedua-dua mereka juga direstui oleh peminat mereka masing-masing. Apa pendapat anda ok atau tidak?

2 ulasan:

  1. STACY Terbaik yang pndai menari dr artis perempuan yg sye tgk tetapi klau nk menari tu jage2 lah cbb nnti suar kyak mlu nyew . . . . huhuhu

    BalasPadam
  2. wah..bagi saya jika sekiranya stacy ngan akim nie couple..memang sesuai..lagipun saia peminat setia stacy ngam akim...semoga berjaya dalam bidang muzik dan berjaya dalam apa jua keaadan...amin..

    BalasPadam